three ayy emm in da moarning

saya ada masalah.
saya tak tau la kenapa tapi
saya setiap malam akan terbangun dengan sendiri nya.
pastu terjaga terus
dah tak boleh tidur balek.
yang peliknya
kenapa saya terbangun tepat pukul 3
takde la tepat sangat
around pukul 3 la jugak
kenapa ha?
masalah ni dah lama dah membelenggu tidur saya
tak kira la kat asrama ke,kat rumah ke.
still bangun pagi2 buta.
haish
ngeng
siott.
penat.
kalau kat rumah ok lagi.
tapi kalau kat asrama.
perrghh.
nak melayan mengantuk kat kelas tuh.
penat.
camne a?
kalau dah terjaga memalam tu
taktau dah nak buat ape.
macam2 dibuatnya
pergi toilet.
minum.
makan.
jalan2 pusing asrama.
kalu kat umah,
on9
bace buku(komik,epop,etc)
(buku pelajaran jangan harap a nak sentuh ;D )
tengok tv
tengok cd
bukak youtube
tgk cite korea
usha yeobo kesayangan
heish..
takkan setiap hari jadi macam ni kott
penat la
pastu nanti pagi2,
ngantok
pastu kena marah
menyirap.
duhh.
penyakit ke ha?
sejak bile ha terjaga ni
jap.
sejak bday.
haah
kenapa pun ngan bday?
tade pape pon kan?
ke ape nih
ape la yang sebenarnya melanda diri ni
kang makan ubat  tidur kang
dadah pulak
tak pasal2 masuk pusat serenti
hmm..
sape la yang boleh tolong.
haih.




1 comments:

Liyana said...

yan.. susah kan kalau rasa camtu...cuba juga tido pastu buat keje banyak2 sampai penat waktu siang so that malam tu penat n nak tido.. huhu tak tahu berkesan ke tak..

Back to Top