2

kpop itu dadah!



..................................................................................

kpop kpop
kpop kpop kpop !!

wow!

kadang kadang aku tertanya tanya gak

camne aku bole terjebak dalam hal yg berbangkit di atas

bile di rewind balek an

nak ingat balek bile aku start minat benda2 nih..

ha!

dah ingat dah sape yang mule2 mempengaruhi aku

suspek dipercayai telah pengaruhi mangsa(akula) dengan

dbsk..

ya,saya ingat

masa??

hmm..form 1..ya..

saya pasti!

dialah culpritnye

puds!!


ya!andalah dalang di sebalik semua nya!

tengoklah akibatnya!

sekarang bukan dbsk je

suju,snsd,ft island,cn blue, shinee..

banyak lagi tau

haisho

susah doh nak hilangkan

demam kpop dah sebati dalam diri

tgk a

sampai kat blog pon ade gambar mamat hensem

idola hati <3














lepas ni nak tarok gamba abang ni la pulak ;)


hmm

kadang2 terfikir jugak

nak buang minat ni

tapi

tak boleh

kpop ni macam dadah

once you try

dah ketagih

susah nak buang

kpop ni pon macam twisties

dah cuba

mesti mau

itik!

kyaaahh!

nak buat camane

dah suke

so people..
don't ask me
more about this kpop thingy
how and why i love kpop
coz i don't really know
kalo nak gak tau
ask this person -------> puds

and terima la kenyataan
yang depa tu lagi cool dan menawan
dari hangpa semua


kan?

2 comments:

Liyana said...

yan masa zaman jahiliah dulu tu kakna suke dbsk je.

dasat nye tak boleh hilang langsung ke? sekang kakna dah tak dengan semua. dbsk la.. lagipun dah berpecah.. cuba cari minat lain ke..try avoid ke..

btw, lagu ape ni yan.

izyanms said...

tokleh~
dah sebati ngan jiwa dah kakna~

:)lagu kanak2

hehe:D

Back to Top